Кошница

Доставка и плащане

1.     Доставка

 

За град Варна:

по желание можете да си вземете поръчките директно от нашия магазин на ул. Братя Шкорпил 29 (до театър Българан)

 

ДОСТАВКА С КУРИЕР ЗА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ

Доставката се извършва от куриерска фирма Еконт.

Поръчките направени в делнични дни до 16:00 ще бъдат изпратени на същия ден и ще бъдат доставени на следващият работен ден.

Поръчките направени след 16:00 или в неработен ден ще бъдат изпратени в първият работен ден и ще бъдат доставени на деня след него.

Поръчките направени в събота до 12:00 ще бъдат изпратени на същия ден и получени в понеделник.

Почивен ден за Еконт – Неделя.

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на Еконт за поръчка над 50лв.

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до адрес при поръчка над 50лв.

Цената на доставката е за сметка на получателя и се генерира автоматично в страницата при правене на поръчка.

Ориентировъчни цени за доставка с куриерска фирма Еконт с 10% остъпка от транспортните разходи:

-         до офис на Еконт                                 – около 5.00лв.

-         до адрес                                                 – около 6.50лв

-         населени места без офис на Еконт – около 8.10лв

 

Може да се използва и друг куриер при желание на клиента и предварителна уговорка с нас.

 

2.     Плащане

Плащането се извършва чрез:

- „Наложен платеж“. При получаване на пратката заплащате сумата на куриера.

Преди да заплатите за стоката ще можете да се възползвате от услугата „Преглед и тест“.

Имате възможност след преглед да откажете приемане на пратката и да не заплатите за нея.

- Плащане с дебитна/кредитна карта

Възможно е плащане и по друг начин при желание на клиента

 

3.     Рекламация и връщане

Можете да откажете и върнете поръчката в рамките на 14 дневен срок от получаването, без да посочвате причина.

Условия за връщане:

-         Попълнете формуляра на тази страница:

Формуляр за връщане на стока

При отказ на поръчката от разстояние, без да посочвате причина и без дефект, е нужно:
- Да ни изпратите имейл или да попълните формуляра за отказ от поръчка в 14 дневен срок от получаване на стоката.
- Да се уверите, че в пратката присъстват всички документи, които сте получили с нея (касов бон или белжка за ППП от куриера,фактура и т.н.).
- Стоката да е в добър търговски ви. Това може да се изразява в: повреди от окомплектовката; следи от ползване, които са довели до невъзможност за продажба на стоката като нова; физически повреди и деформации на продукта; непълна окомплетовка на продукта или съпътстващата документация, с която е бил доставен.
- Преди да изпратите обратно артикула изчакайте наш служител да се свърже с Вас за уточняване на връщането.
- Да изпратите обратно стоката до офис на Еконт, който нашите служители ще Ви кажат при свързването с Вас.
- Да заплатите разходите за връщане на продукта съгласно чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП

При отказ на поръчката от разстояние, без да посочвате причина и без дефект, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Ще извършим възстановяването по посочена от Вас банкова сметка, като при този случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас.

Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

При дефектна стока фирма „Шантаво“ ООД поема транспортните разходи и разходите по отстраняване на дефекта, замяна на продукта или връщане на парите, единствено при условието, че продуктът е изпратен от офис до офис на куриерска фирма Еконт.

 

4. Платформа на ЕК за онлайн решаване на потребителските спорове - ТУК