Кошница

Често задавани въпроси - FAQ

1. Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?     

 

Можете да направите поръчка и без да се регистрирате.
Ние препоръчваме да си направите регистрация, за Ваше улеснение.
При направена регистрация можете:
- да следите статусите на поръчките си.
- да поръчвате отново, без да се налага да попълвате адрес.
- да се възползвате от бонус точките, които се дават за всяка покупка.
- да си създадете собствен списък с желани продукти, който да Ви подсеща всеки път при влизане в профила, вместо
да ги търсите постоянно.


 

2. Включват ли ДДС цените на стоките?

 

Да.
Всички цени в страницата www.Shantavo.bg са в български лева и включено ДДС.


 

3. Какви са начините, по които мога да направя поръчка?     

Можете да направите поръчка:
- онлайн с регистрация в сайта;
- онлайн като гост без регистрация в сайта;
- по телефона обявен в страницата;
- по имейл изпратен от секция контакти;
- по чат мрежата показана долу вдясно;



4. Има ли минимална стойност на поръчката?

 

Не, няма минимална стойност на поръчката.


 

5. Какво е работното време на магазина?

 

Поръчка можете да направите по всяко време на денонощието.


 

6. Как са опаковани продуктите?

 

Продуктите са в оригинална опаковка от производителя, освен ако в описанието на продукта изрично не е описано, че няма опаковка.
Продуктите се застраховат и опаковат допълнително от куриерската фирма.



7. Мога ли да върна продукта?

 

Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни от получаването му.
Нужно е само опаковката и продукта да бъдат върнати в нормален търговски вид.


 

8. Каква информация е нужна, за да направя поръчка?

 

Нужните данни за направа на поръчка са:
- име и фамилия
- точен адрес за доставка (или офис на куриерската компания)
- телефон за връзка
- имейл, ако желаете да получавате информация за нови стоки и промоции
- наименования на продуктите, които желаете да поръчате.


 

9. С коя куриерска фирма се осъществява доставката?   

 

Доставката се осъществява чрез куриерска фирма "Еконт".
Възможно е да се използва и друга куриерска фирма при изрично желание на клиента.


 

10. Какви са сроковете за доставка?
    
Всички продукти, които нямат надпис "Изчерпано количество" са налични и се доставят в рамките на 1 работен ден.

Ако направите поръчка до 16:00 в делничен ден, пратката ще бъде доставена на следващия работен ден.
Изключение правят единствено населените места, в които няма офиси на Еконт. Там доставката се осъществява в рамките на 2-3 работни дни и наш представител ще Ви се обади, за да Ви съобщи точния ден.


 

11. Имате ли физически магазин, където мога да видя и пробвам артикулите?  

   

За момента магазин ШантавоЕ предлага стоките само онлайн.
Предстои ни откриване скоро и на физически магазин, където ще можете да видите и закупите продуктите на място.


 

12. Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация?
    
Фирма "Шантаво" ЕООД е регистрирана като оператор на лични данни.
Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.
Уверяваме Ви, че информацията се използва само с цел за по-качествено обслужване на клиентите.


 

13. Мога ли да получа отстъпка за по-голямо количество

 

За по-голямо количество ще получите преференциална цена и молим да се обърнете към нас чрез контактната форма на

сайта.


 

14. Какво мога да правя с бонус точките от страницата?

 

Всяка бонус точка се равнява на 0.05лв.
Можете да използвате Вашите бонус точки по всяко време за покупка на стоки от страницата www.Shantavo.bg.
За да трупате бонус точки е необходимо да имате регистрация.
С всяка поръчка Ви се добавят нови бонус точки.
Точките, които ще получите при всяка покупка са показани под цената на всеки артикул.
Не е необходимо да сте събрали всички точки, необходими за закупуването на един артикул, за да ги използвате.
Можете да доплатите оставащата сума в лева.